Nr referencyjny | S 21606 |
Branża |
Usługi budowlane » Usługi ogólnobudowlane Inne usługi » Kursy, szkolenia Usługi budowlane » Budowa dróg i obiektów Usługi budowlane » Budowa dróg i obiektów » Budowa obiektów sportowych |
Dostępność | Cała Polska |
Opis |
Skuteczne zarządzanie pracownikami fizycznymi na placu budowy (motywowanie, radzenie sobie z konfliktami na placu budowy) Termin szkolenia: 4.07.16 r. (poniedziałek) Miejsce szkolenia: Warszawa (ścisłe centrum) Czas trwania: od 10.00 do 16.00 Koszt uczestnictwa: 699,00 + 23% VAT dla jednej osoby zawiera: udział w zajęciach, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, obiad, zaświadczenie o ukończeniu szkolenia Program szkolenia: 1. Efektywne metody budowania autorytetu wśród budowlańców - Dobór właściwego stylu kierowania do pracownika? jak oddziaływać na pracowników na placu budowy? - Przykład osobisty - modelowanie odpowiednich zachowań i działań wśród podwładnych - Co oznacza profesjonalizm w działaniach kierownika budowy? - Jak sformułować i przekazać swoje oczekiwania wobec podwładnych, żeby osiągnąć zakładane cele? 2. Dyscyplinowanie i motywowanie podwładnych - Jak prowadzić rozmowy dyscyplinujące z pracownikami na placu budowy? - W jaki sposób doprowadzić do przejęcia odpowiedzialności przez pracownika za wykonywane przez niego zadania i powierzone mienie? - Jakie i jak wykorzystać sposoby motywowania pozafinansowego wobec podwładnych? - Udzielanie konstruktywnej krytyki - Jak podnieść wydajność pracownika, kiedy brakuje czasu i środków finansowych? - Jak zbudować satysfakcję pracowników z wykonywanej pracy? 3. Komunikowanie się z pracownikami na placu budowy - Jak sformułować przekaz do pracownika, tak żeby został właściwie zrozumiany? - Jak sprawdzić, czy pracownik zrozumiał i wie co, jak, do kiedy, czym i z kim ma wykonać zadanie, nawet wtedy kiedy mówi: Wszystko jasne szefie, nie ma sprawy, zrobi się, czy też potakuje głową - Przekazywanie poleceń wg. reguły SMART - Jak zareagować, kiedy pracownik podważa autorytet szefa i kwestionuje zadanie, które od niego otrzymał do wykonania? - Jak monitorować i kontrolować wykonanie powierzonych pracownikom zadań? - Jaki sposób nadzoru stosować, dając pewna swobodę wykonania zadania przez podwładnego? - Procedura delegowania zadań i udzielania 4. Radzenie sobie z konfliktami, sytuacjami trudnymi i tzw. trudnymi pracownikami: - Jakie są przyczyny i rodzaje konfliktów na placu budowy? - Czy wszystkie konflikty są złe, czyli jak wykorzystać konflikt do podniesienia efektywności pracy na budowie? - Jak reagować, kiedy pracownik przeklina, krzyczy i rozrzuca narzędzia pracy? - W jaki sposób stosować konstruktywna krytykę? - Komunikowanie zasad szefa zespołowi pracowników w celu ograniczenia sytuacji trudnych i niepożądanych -Jak ograniczyć fałszywą lojalność pracowników wobec siebie? 5. Rozwijanie, ocenianie, nagradzanie i karanie pracowników - Sposoby na wyrażanie uznania pracownikowi za jego wkład pracy - Instruktaż, coaching, zebranie, informacja zwrotna, nagradzanie i karanie - metody rozwoju pracowników zastosowane na placu budowy - Kary regulaminowe i kary relacyjne - jak, kogo, za co i kiedy karać, żeby kara była skuteczna i rozwijająca dla pracownika? Uczestnicy: Szkolenie kierowane jest do dyrektorów oddziałów, kierowników budów, kierowników projektów, kierowników odcinków robót, majstrów, brygadzistów, inżynierów budowy, techników budowy. Cel seminarium: Celem szkolenia jest: - poprawa efektywności działania, osiągania celów i wykonywania zadań w wyznaczonych terminach na placu budowy przez pracowników - zbudowanie skutecznego, lojalnego i zmotywowanego zespołu pracowników fizycznych na budowie - praktyczne poznanie przez Uczestników metod motywowania, dyscyplinowania i budowania autorytetu wśród pracowników - sprawdzenie w warunkach praktycznego wykonywania zadań na placu budowy skuteczności poznanych sposobów zarzadzania pracownikami Wykładowca: Zygmunt Dolata - trener firm produkcyjnych i budowlanych, inżynier budowy, coach, doradca w zakresie HR i rozwoju osobistego. Wykładowca w Wyższej Szkole Logistyki (Metodyka prezentacji projektu) i Wyższej Szkole Bezpieczeństwa w Poznaniu (Przywództwo i motywowanie). Wykładał także w Wyższej Szkole Bankowej techniki negocjacyjne. Absolwent studiów MBA, kilku studiów podyplomowych z zakresu zarządzania, motywowania i komunikacji. Absolwent Politechniki Warszawskiej )mgr inż.).Doświadczenie zawodowe zdobywał pracując na stanowiskach menedżerskich i specjalistycznych. Autor publikacji z zakresu zarządzania zespołami pracowniczymi, negocjacji, motywowania, efektywnego wykorzystania narzędzi zarządzania ludźmi w organizacji oraz rozwoju osobistego. Autor kilkudziesięciu publikacji z zakresu zarzadzania, przywództwa, negocjacji i rozwoju osobistego w specjalistycznych wydawnictwach: Personel i Zarządzanie, Personel Plus, Szef Sprzedaży, Magazyn Trenera. Absolwent mi. studiów MBA ZZL w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu. Finalista konkursu: Mówca Znakomity Poznań, 2007 r. Gazeta Wyborcza. |
Data aktualizacji | 23/06/2016 |
Data ważności | 27/07/2021 |
Pamiętaj, aby powiedzieć, że znalazłeś to ogłoszenie w serwisie Rynek Budowlany PL! Dziękujemy!
Dane teleadresowe producenta | |
Nazwa firmy | Verlag Dashofer sp. z o.o. |
Przedstawiciel | Monika Leszczyk |
Adres |
ul. Bieżanowska 7 02-655 Warszawa Polska |
Telefon | 22 559 36 14 |
Fax | 22 829 27 00 |
leszczyk@dashofer.pl | |
Strona www | http://www.akademiadashofera.pl |